ALLAHUAKBAR ~~

~ Be thankful for what you have.. you'll end up having more...
If you concentrate on what you don't have, you will never, ever have enough....~~ :) Tapak kaki kita kalau dah KERAS, pijak paku dan duri pun tidak terasa apa sebab tumitnya dah keras. Tetapi kalau tapak kaki yang LEMBUT, terpijak duri sikit je terus sakit dan berdarah. Demikian juga hati, kalau ia dah keras tak terasa lagi bersalah kalau buat dosa. Sebab itu, jangan sampai hati kita keras sampai tak terasa bersalah untuk buat maksiat.. -Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat- By: PEANUT...

18 March 2011

~JANGAN MARAH SAYA,,,,,,,PEGANGILAH SAYA....~~~


5am:   strday....  =(


~Tolong awak....   Jangan Marah Saya.........~

Saya mintak maaf sebab saya x smpurna....
saya banyak kekurangan...saya x tw nak cakap apa....saya mnx maaf sgt2,,,,
sedihnya kalau kena marah....buat org lain marah.....tapi apa boleh buat.....saya da cakap da...saya macammna....saya x boleh.....saya nak hidup saya....saya bukan majok...tp saya ni perempuan yg btul2 x boleh kena marah.....sangat2,........

sayalah wanita lemah....
n skli lagi......
saya btul2 x boleh kena marah.....

jadi...tolongggggg......jangan marahkan saya......bukan nak ngada2...bukan nak gdik2....jjur saya cakap....dgrlah saya,,,,,,,  =(


Saya mintak maaf kalau satu hari nanti tiba-tiba saya menghilang.... saya pergi.....

Jangan marah saya klw saya  pergi tanpa notis.. Jangan risau sebab saya tetap akan ingat awak.... wlaupun awak akan fkir bnda2 yang buruk pasal saya....
tp tolong....
jangan lupakan saya... 

Dan yang pastinya, saya akan kembali....

*Sila ingat pesanan ini.. Ia mungkin berguna untuk beberapa bulan lagi... dan jangan marah saya kalau masanya telah tiba~~  

TOLONG JANGAN MARAH SAYA,.....  
Bila saya lihat awak...TLg pegangi saya,,,,agar saya x jatuh....tp jangan marah saya bila nak bimbing saya,,,,,   
saya bukan nabi....yang sempurna....saya bukan bidadari.....saya bukan malaikat..... =(

BIMBINGLAH HATIKU.....
PEGANGI SAYA SELAMANYA........=(



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...